söderköping-

hej bloggen!

idag har jag varit på en gansla lång tripp. Jag och Anna tänkte först dra till sthlm till grönan, men vi insgå att det inte skulle vara bra för våran ekonomi. istället tog vi tåget till katrineholm, istället för bussen.Där gick vi direkt och åt på mc donnalds, och efter det köpte jag nagellack på åhlens. Sen kom rigge och philip och hämtade oss då vi bestämmt att ci skulle åka till söderköping och äta glass. ni får se bilder sen när jag fått bilderna av rigge då som togs med hans mobil. Tack för idag, det var trevligt :)

Jag fick min kod idag också. till mobilen alltså. så nu är den upplåst och jag har mitt comviq kort i den. äääntligen min kära rosa mobil igen. hahaha.

/miss. fannie

sötnos

Kommentarer
Postat av: anna

har du lite tid över så kika in på min blogg och tipsa om bra digitalkameror!

2008-07-28 @ 22:07:24
URL: http://aandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback