tripp med anna-

hej kära läsare, är läget under kontroll? Jag ska snart bege mig hem till Annakao. VI ska åka iväg idag och bara komma bort. Först var det meningen att vi skulle åka till sthlm för att inta grönalund men det skulle bi för dyrt kom vi fram till, och jag har ju en resa att betala också. Den ska vara betald på onsdag om inte annat. det är 31 dagar kvar syster, även om jag vet att du inte läser min blogg. :) Så, som sagt, så ska jag bege mig hem till Anna. Jag ska göra mig i ordning hemma hos henne. Vi får se vart vi åker, då vi inte riktigt bestämt oss ännu. Men det kankse kommer upp någon bild sen, om jag tar med mig kameran. Ha det bra. puss

/miss. fannie ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback