TURKIET 29/8-5/9

hej bloggen!

här har ni en lycklig Fannie. Väääärsta grejen. kankse inte för er men för mig är det det. Jag och min syster ska åka till mitt älskade turkiet 29 augusti, dock i en vecka bara. Men bara jag får komma dit så är jag glad. Vi åker även denna gång till Side. Det är 1½ månad kvar bara, så jag måste inhandla lite kläder tills dess. Det är läångt kvar, men jag måste handla lite i taget eftersom jag inte har så mycket pengar just nu. En bikini ska jag ha, för jag vill inte ha min gula dit. Men sånt löser sig alltid. Syrran kommer hit på Söndag och då ska vi booooka. Jag är så himla glaaaad. Jag och syrran har så kul tillsammans så det kommer bli kalas det här.

Turkiet 2005, 2006, 2007 och 2008. 2009? haha :D hej på er.

/mrs. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback