bröllop och jäkelskap-

hej bloggen!

USCH jag är så arg. Min hals är heeelt cp.
Idag kan jag knappt prata och nu har det gått
upp till högra örat så jag hör typ ingenting.
Men det hindrar inte mig från öltältet ikväll.

Iallafall, klockan 15:00 ska vi vara i mellösa kyrka
BRÖLLOP. Min farbror och hans blivande fru
som han nu varit tillsammans med i hela mitt liv,
ska äntligen gifta sig.
Efter det blir det tillställning, då patricia och hilda
också ska servera, hoppas det går bra tjejer.

Jag blir nog inte så långvarig, eftersom jag och tjejerna
ska åka in till flen sen på "festiflen".
Blir att byta om där oså. Jag tror hilda har bilen
så vi åker nog med henne. Bilder kommer sen..

/mrs. fannie

mattias, cok tatlisin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback