en dag med patricia-

hej bloggen!

Patricia kom hit på förmiddagen. Hon hade varit på
hälsofix och fått ansiktsbehandling, och hon såg jätte
fräsch ut efter bara en gång. Det kankse är något för mig.
Hon kom iallafall hit, sen drack vi te.
Efter ett tag drog vi upp till thims för hon skulle plugga lite
och jag satt där som sällskap. Sen åkte jag med min bror
till mammas jobb och hälsade på, sen hem till honom.

Fick skjuts hit sen för han o theo skulle äta här.
Så det är vad jag sysslar med just nu.
Jag är as sugen på godis, men det regnar ute så jag är inte
så sugen på att dra upp o köpa. får lösa det på annat sätt.

/mrs. fannie


patricia 31 maj

jag 31 maj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback