god mat-

hej bloggen!

Jag har precis ätit en jättegod kycklinggryta som mamma gjorde igår så jag hade mat idag. Den var riktigt god. Jag kockade pasta till. Den var jätte god måste jag säga. Jag ska snart platta håret och så, sen bege mig till stationen och möta Rigge. Hans buss går vid 15 från katrineholm. Så det är en stund kvar. Jag tänkte lämna Ernads bosniska simkort som jag lånade i mars. Han åker nämligen till Bosnien på söndag, och det vore roligt att åka dit igen. Jag hade så himla roligt där. Man fick mycket nya kontakter. Men nu ska jag kila upp med disken.


Rigge som kommer hit idag. Gör dett enbart för att
jag vet att han inte vill att jag lägger ut bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback