Gryts skärgård-

hej bloggen!

Den är Tisdag, och jag är uppe 07:55.
Jag ska hinna göra en massa stuf idag.
Jag och Patricia åker nämligen till Gryt idag, och de
andra kommer efter på Torsdag.
Det ska bli riktigt trevligt att fira midsommar där.
Comviq mobilen finns med, men inte den andra eftersom
jag har lyckats att låsa den för att jag inte kokm ihåg pin-koden.
Vafan, jag har den ju aldrig avstängd så inte lätt att komma ihåg.

Som sagt så åker jag idag, men jag tror att jag hinner skriva några
rader innan jag drar iväg. Jag ahr lagt fram kläder som jag ska ha med
mig, skrivit en "att göra lista" som ska vara uppfylld innan jag åker.
Jag ska också hoppa in i duschen, raka benen osv.
Patricia kommer hit strax efter 9 någon gång.
Då ska hon få dubbelkolla min väska, sen ska vi gå upp o köpa
typ nudlar, pasta osv för det lär vi ju leva på denna vecka.
Sen drar vi iväg.

Resan:

Tåg från Flen till Norrköping.
Buss från Norrköping till Valdermarsvik.
Buss från Valdermarsvik till Gryt.

Jag ser framimot denna semester över midsommar. fyfan vad skönt!
Men det är bara att laga ett sms eller ringa NÄR NI VILL!

/mrs. fannie

Mattias Ehn



NU DRAR VI PATRICIA <3

Kommentarer
Postat av: leia

Låter mysigt, hoppas ni får skoj och SOL!!!!



Kramar


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback