"han hörde ju för fan inte ett ljud av vad jag sa"-

hej bloggen!

Jag låg i sängen och kollade på En prinsessas dagbok 2
förut.. Det var skönt att ta igen sig lite.
Mattias ringde också, men dessvärre kunde jag inte prata med
honom.. han hörde ju för fan inte ett ljud av vad jag sa så
vi kom överäns om att jag ska hålla klaffen i morgon, och så
ska han ringa mig vid fyra när han slutar jobba.

Jag ska snart gå och sova tror jag .... det låter väldigt
lockande.. jag ska ta mig en slurk hostmedicin också.

Ja så ligger det till... ha det så bra...

/mrs. fannie

mattias ehn

Kommentarer
Postat av: s h o p a h o l i c m a m m a n

Åhh vilket finst namn du har, precis så stavas min dotterns namn.. fannie. det är inte så anligt, tror det finns ca 5 st bara i sverige som stavas så=) ha det bra!



Kramis Therese

2008-06-16 @ 10:59:21
URL: http://shopaholicmamman.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback