Jennifer 18 år + färga håret-

hej bloggen!

Igår åkte vi hem till Jennifer i Stjärnhov och firade hennes
18års dag. Vi åt kyckling sallad och till efterrätt jordgubbar
och glass. Jätte mysigt. Tack Jennifer.
Efter ett tag drog jag Sandra Anna och Mohammed till bussen.

Anna sov här. Jag har sjukt ont i halsen och det låter helt
cp när jag pratar med det ska nog gå bra.
Färga håret idag hoppas jag. Anna ska hjälpa mig att lägga i
färgen...

I morgon och på Lördag är det festiflen.
För er som inte vet vad det är så är det som en liten mini festival
och de kommer lite artisiter. I år kommer E-type som är den stora
i år, och sen hon med den där apan som vann talang 2007.

Jag och Patricia kanske åker till Gryt redan på måndag, sen kommer
Anna och Bella på Torsdagen. Det kommer bli mys att
fira midsommar där.... Jag är taggad som fean! <3

/mrs. fannie

mattias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback