kjolen = min-

hej bloggen!

Jag kan ju börja med att berätta att jag fick kjolen, som är min blivande klänning. Jag hoppas att den blir bra. Jag fick den för 1 krona eftersom ingen bjöd över mina 2 kronor, då blir det lägsta summan. Fraktkostnaden blev 3 kronor. Skulle detta blir helt misslyckat så är det verkligen inga stora pengar som jag kastade i sjönn.

I morgon innan klockan 12 har jag lite ärenden att uträtta, eller om jag tar det på onsdag. Det beror på hur vädret ser  ut i morgon. Jag kanske till och med väntar enda tills nästa vecka till och med eftersom jag inte har någon cykel. Den är paj så pappa ska laga den igen. Jag orkar ju inte gå upp bara för denna lilla sak.

På torsdag bär det av hem till min älsklings-sandra då hon fyller 18 år :D Det ska bli dundermysigt.

Kommentarer
Postat av: Petra

Vi får hoppas på lite tur då!!! Sov så gott

2008-06-30 @ 23:25:50
URL: http://glamouricious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback