lite allmänt-

tjeeeeeenare!

Jag sitter hemma och gör inte så mycket just för tillfället.
Pratade med Mattias på msn för en stund sen.
Jag drog och åt Pizza med Linnea förut, och där mötte
vi Anna och Bella som också skulle äta.
Jag har tappat min röst HELT, så hur mycket jag än tar i
så låter det ändå bara som att jag viskar.

Jag måste prata med Patricia och kolla hur vi ska göra.
Om vi ska åka till Gryt i morgon redan eller om vi väntar tills
tisdag eller onsdag. Men jag vet inte hur det blir
för min hals och allt det där. Är det verkligen så bra att åka dit då?
Jaa jag måste dit. Vem dissar en vecka i skärgården?  INTE JAG.

Jag funderar på att gå upp o ta lite polly, och lägga mig i soffan
och kollapå film- Det regnar til och från ute så.
Jag kankse borde städa mitt rum också.
Jag måste dessutom lägga in all tvätt så jag har kläder tills gryt.

/mrs. fannie

Mattias Ehn, så bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback