min dag igår och idag-

hej bloggen!

förlåt för en dålig uppdatering men jag har haft så mycket annat för mig. I går kväll kom Anna Olivia och Nico hit, så vi drack lite öl och lyssnade på musik.. chillade lite. Anna sov över hos mig, och vid 12 i morse så ringde Silvia och väckte oss och frågade om vi skulle dra till orrö och sola + bada. Anna och jag städade snabbt undan alla burkar här hemma sen drog vi och åt varsin kycklingrulle på snabbt&gott. Dit kom Silvia och Anna, sen drog vi hem till Anna för att hämta hennes bikini.. TIll orrö fick vi skjuts av Atil och Chirre, där chillade vi och vet ni? Jag doppade mig i sjön för första gången i år. helt otroligt. jag brukar alltid bada i typ maj juni. Men nu är det ju snart juli. Iallafall, sen så kom gustaf, silvias kille, till orrö. vi fick åka med honom upp på stan, och där handlade jag anna och anna lite frysta bär och sen begav vi oss hem till mig och gjorde smoothies. Det blev jätte gott faktiskt. Anna och Anna åkte för en stund sen, men jag ska typ sitta här en stund sen ska jag träffa Anna igen. Vi ska lämna filmen som vi hyrde igår trots att det är för sent nu.
Men andré är snäll så om vi ber om utsäkt så blir det säkert bra. Det brukar det bli.

Jag sa kila nu.. puss på er

/mrs. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback