så mycket att göra, så lite pengar-

hej bloggen!

Jag sitter här och har inte så himla mycket för mig. Jag sitter och försöker ränka på hur det ska gå ihop sig i sommar. Jag har inget jobb, och jag har jätte dåligt med pengar och många utgifter. Hur ska det gå? Jag kommer inte att överleva denna sommar. Ioförsej så får vi ju stidiebidraget på måndag, så då har jag 1050 kronor mer på kontot, men jag får väl vara otroligt sparsam. Jag lovar att jag kommer klara det, haha. Men det finns så mycket jag vill göra, och så lite pengar.

I helgen ska mamma och pappa åka ut med husvagnen igen, men till söderköping denna gång. Antingen så är jag ensam hemma eller så följer jag med dom. Det beror lite på hur vädret kommer vara här hemma och hur det kommer vara där nere. Är det fint där men dåligt här så åker jag dit, och tvärt om.

Nu ska jag gå och plocka undan lite i mitt rum innan min kära mor blir ännu argare på mig.
hej på er.

/mrs. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback