sola + städa-

hej bloggen!

Jag vill börja med att gratulera min bror Fredrik som fyller 26 år idag, så GRATTIS BROR! Vi ska fira honom här hemma för vi har större plats och de ska ju flytta så de har börjat packa lite, och har där med lite rörigt hemma. Jag satt nyss ute på baksidan och pratade lite med Linnea och Erika, trevligt trelvigt. Jag ska väl snart börja ta tag i att städa mitt rum. Jag har lovat mamma det. Igår lade jag bara in tvätten, så idag ska jag plocka undan samt damsuga och damma.

Men innan det så tror jag att jag ska sätta mig ute på baksidan ett tag. Jag får väl passa på medan det är solsken ute. Jag har läst på smhi att vädret inte kommer bli så bra som önskat nu i juli, men hur mycket ska man tro på egenltigen? Det bli ju nästan alltid motsatsen av vad dem har sagt ändå så jag tar inte det sp seriöst.

/mrs. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback