Stockholm - Tallin - Stockholm


















Sveriges Nationaldag idag.

Klockan är 09:51. jag vaknade vid 07:00 först av att jag hade ett
fruktansvärt sendrag i svanken. Hur sjukt låter inte det?
Men när mamma hade maserat lite så gick det över och jag gick o
la mig o sov igen. Vid 11:30 kommer Fredrik & Linda hit, och då
har dom hämtat upp Camilla vid bussen också.
Då ska vi käka lite lunch, sen åka till stockholm för att gå på båten.
Det lär ju bli ett förfestande i bilen upp skulle jag tro.

Jag hoppas det bli en bra kryssning till Tallin.
Vi kommer hem på Söndag. Båda mobilerna är med, men våga
för fan inte ringa om jag inte skriver ett sms att ni kan ringa, för
då kostar det skjortan för mig.

NU JÄÄÄÄVLAR CAMILLA :D

/ mrs. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback