studentfest + amazon-

hej bloggen!

Igår tog flens 3or studenten.Vi gick dit för att se på
utspringet. Efter det så chillade vi lite.
Jag och Patricia gick hem till mig och gjorde oss i ordning
osv, tills vi skulle dra till Hälleforsnäs. Där hölls en avskedsfest
för natta som flyttar till Stockholm idag. Det var en överraskning så
det var därför jag inte nämde det i det förra inlägget.
Där var vi i kankse 2 timmar.

Efter det drog jag Patricia Bella och Mohammed till Flen
för att gå på Amazon. Det var sjukt mycket folk där, och
det var faktiskt roligt.

Bella sov här, och vi har legat ute och solat hela dagen.
Hon har dragit nu, så jag tog en paus framför datorn då
det är riktigt hett ute. Men jag ska gå ut och lägga mig nu igen.

/ mrs. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback