Tallin-

hej bloggen!

Ja, jag kan väl berätta lite om kryssningen.
Båtengick 18:00, och under tiden vi väntade på att gå
och äta på buffén så duschade vi och gjorde oss i ordning.
Vi hade sista sittningen, och maten var helt okej.
Sen började festandet.
Eftersom vi skulle gå inne i Tallin hela lördagen så ville
jag ta det lite lugnt, och var ju sjukt jävla trött så vid halv 3
gick vi och la oss.

Inne i tallin så åt vi på mc donnalds och kollade runt lite i
affärer, samt gamla stan och det var helmysigt.
Vi satte oss vid ett fik för att ta något att dricka.
Sen begav vi oss till båten igen.

På båten så gick vi och åt vid "fast food" som det hette eftersom
vi inte bokade någon buffé ¨på hemvägen.
efter det gick vi och gjorde oss i ordning.
Dagen innan hade jag camilla och Linda köpt en platta cider
som vi skulle dela på. Den fick vi väldigt mycket nytta av på Lördagen.

Vi dansade loss & hade riktigt kul.
Mötte en riktigt fin och trevlig prick på båten också, Mattias :)
Riktigt trevlig grabb.

Vid 05:00 stängde discot och då skildes vi åt och Camilla o jag gick
till hytten o sov. 08:00 gick vi upp o duschade sen åkte vi hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback