trött och irreterad-

hej bloggen!

Solen skiner och jag är på jätte dåligt humör.För det första så har jag haft jätte svårt att sova under hela natten. Jag har vaknat stup i ett, och sånt är verkligen irreterande när man är så trött som jag var igår. För det andra så var det enda dagen i veckan som jag inte skulle behöva ställa klockan för att gå upp. Så jag tänkte, fyfan vad skönt att jag får sova ut nu när jag haft en sån jobbig natt. Men 08:45 ringer min käre far och utbrister sig :"nej men oj, sover du?" Sen när har jag gått upp 9 när jag har varit ledig? ALDRIG. Och vet ni vad han ville? Jo att jag skulle fylla en petflaska med vatten och ställa den i frysen så dom kan ha den som kylklamp när dom åker ut med husvagnen i eftermiddag.Var han tvungen att ringa klockan 9 för att säga det? Jo men det är min pappa det. Så nu kan jag inte somna om heller. Jag får väl lägga mig ute i solen och sola när det är så fint väder ute. Rigge kankse kommer hit och umgås idag också. Och ikväll blir det nog Katrineholm.. Parteeeeey! Kankse kan träffa emelie en stund då också, beroende på vad hon ska göra. NU får det räcka för mig. hej på er.

/mrs. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback