TURKIET-

Jag sitter och kollar på fotbollen nu. Det står 1 - 1 just nu men det är tillfälligt avbrott. Det är ju som att sitta och lyssna på Rado. Och just nu när dte är som mest spännande. Jag blir så arg, men det har tydligen ingenting med tv4 att göra.
NUUU så kom bilden tillbaka... det var verkligen på tiden.

Jag sitter och kollar på sista minuten resor sammtidigt, och jag hittar jätte bra resor till ett jätte bra pris. Så är det någon som är sugen på att åka på en sista minuten tillsammans med mig så let me know. Jag hitta tillexempel en resa till Kreta i 1 vecka föör 1998 kronor, men då skulle jag ju ioförsej ha åkt i morgon och det kankse inte är så bra. Men sen pratade jag med Amanda och hon och hennes kompis Erica ska åka på sportlovet, och dessutom ta en sista minuten. Hon sa också att jag kunde åka med dom om jag ville, så det kankse jag gör. Det skulle vara otroligt roligt.

Åter till fotbollen, jag blir så otroligt trött på den där scweinstein i Tyskland. fyfan skjut honom TACK!
Nu är det endast några minuter kvar och det kommer förmodligen bli förlängning. Man kan ju hoppas att kära Turkiet för en repris från förra matchen, då de tröck in 3 mål på 10 minuter. det är så det ska se ut.. COK IYI.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback