gårkvällen-

hej bloggen!

Kvällen igår, ja jag hade riktigt kul. Anna Pärsdotter kom hit och då åt vi lite sen började vi dricka lite smått. Sen begav vi oss hem till annas pojkvän nazif för att hämta annas vin. Där tog vi varsin grogg också. Vi hoppade på bussen vid söderskolan och på bussen satt Anna och Silvia. Vid OKQ8 hoppade Olivia och Nico på också. Sen bar det av till katrineholm. Vi började dricka på bussen och chuffören frågar om han får smaka osv. I sköldinge stannar han och berättar varför man inte får dricka på bussen. så vi fick dricka upp den uppnade cidern, sen fick vi vänta tills vi kom fram till katrineholm. och när vi gjorde det så gick vi direkt till mc donnalds och tog något att äta, och efter det drog vi hem till Nor, som jag inte har en aning om vem det var. Men där befann sig iallafall lite trevligt folk. Vi spelade wii och grejer, skit kul. När vi varit där ett tag så drog jag och Anna p och mötte Rigge och Macke, så vi flöjde med dom till Samarino där det också var karaoke. Emelie kom dit efter ett tag också, vilket var väldigt trevligt. Rigge och jag bestämmde oss för att han skulle åka med till flen och efterfesta. Så vi gick till honom och hämtade öl, sen till bussen. IN en snabbis på picasso för att gå på toaletten. Sen till bussen. där sa jag hejdå till emelie, och vi mötte upp silvia anna olivia och nico vid bussen. Vid stationen i flen så så splittrades vi och jag o rigge gick hem till mig och typ drack de sista ölen sen gick vi och la oss och somnade direkt. Jag minns bara hur jävla mkt det snurrade i huvudet, sen däckade jag.

Nu ska vi väl vakna till lite sen dra o äta pizza med silvia, och jag kan tänka mg att gustaf följer med också.

/mrs. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback