veckan-

hej bloggen!

Jag antar att ni vill veta hur min tid innan midsommar
och på midsommar har varit? jag tänkte berätta lite vad vi gjorde.

Jag och Patricia åkte alltså redan i Tisdags, och det var hyffsat väder.
Under de dagarna vi var där så var vi mest ute på ekön, som ligger
i närheten av patricias stuga. Klippor med utsikt över skärgården.
VI åt glass på fyrutten också, med godatse smaken "chokladboll".

VI levde på makaroner och gärddsås alla dagar utom en då vi åt
färskpotatis och gräddfil.

På torsdagen kom Anna och Bella, chillade osv.
På fredagen som också var midsommarafton så kom Alexandra dit.
På kvällen var vi hos Eyoel och hans familj och åt midsommar mat och
dansade runt stången samt klädde den innan.
Allt var perfekt tills kvällen kom då det uppstod lite bravader.
JAg kirrade så mamma & pappa skulle komma o hämta mig i Norrköping
dagen efter.

10:55 tog jag anna och bella bussen från gryt till norrköping.
Där väntade mamma och Pappa. Jag sa hejdå till bella och anna som
skjulle fortsätta till Flen med tåget.
Jag mamma och Pappa tog in på första bästa mc donnalds i norrköping,
sen åkte vi till oxölesund där dom och min bror + familj och deras släkt
osv firade midsommmar.. där tillbringade jag min natt mellan lör - sön.
Idag kom jag hem och det ska bli riktigt skönt att få sova i sin egen säng inatt.

Bilder får komma sen. Nu ska jag gå och lägga mig. hej på er.

/mrs. fannie

mattias ehn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback