1 timme kvar!

hej allihopa!

Här sitter en nervös Fannie. Det är bara 1 timma kvar tills
jag ska stå utanför igors hus med väskan och allt sånt där.
Det börjar bli lite nervöst men det som kretsar mest runt i
min skalle är att jag är så ootroligt trött. Jag har inte sovit någonting.
Jag undrar verkligen hur det ska gå.
Stackars de i bilen kan jag ska för jag lär ju inte kunna hålla
snattran. En övertrött Fannie som skrattar åt allt och pladdrar hela
tiden. haha OJOJOJ, hoppas dom har med si öronproppar.
Jag vet ju hur det brukar vara. Nej, men det länns ganska bra iaf.

Nu ska jag gå upp och prata med mamma och platta håret och sånt.
tro mig, det behövs. Har låtit håret självtorka inatt. haha...

Ha det bra allihopa. För nu sticker jag! heeeejdå.

all i want is you <3


Kommentarer
Postat av: Isabell

hahaha som tur var så klarade jag mig fint utan örpropparna! ;D

2008-03-22 @ 17:11:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback