Bosnien



6 dagar kvar tills jag åker till Bosnien. jag börjar faktiskt bli lite nervös.
Borde jag vara det? Jag har ju träffat Jasna förut, det var ju värre för henne.
Hon kom hit 23:00 på kvällen, hon hade aldrig sätt nån av oss, sen dirket när
vi kom hem till mig så skulle vi sova, och upp 7 på morgonen dagen efter för att
gå till skolan. Hennes föräldrar pratar inte Engelska så jag får väl sitta där tyst
under middagen osv. haha. Söndagen får vi spendera med familjen. Så man
får lära känna dom innan man ska iväg till skolan och så. hehe.
Ja nervös är jag allt. (Filmen är nåt jag hittade på youtube. Det är vares
som ni ser. Dit jag ska. Fint va? haha eller inte.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback