en kväll hos Anna-

Igår gick jag och mötte Anna och Anna uppe på Flen.
Vi gick och åt lite mat. Senare bar det av till stationen där
jag skulle möta min vän Emelie.
Jag, Emelie och Anna traskade hem till mig.
Det blev lite Tacos och skratt.
Anna gick hem, och jag + Emelie började göra oss i ordning.
Kvällen tillbringade vi hos Anna. Blev lite dricka, skratt och ölspel.

Kvällen gick och jag började bli hungrig, så emelie och jag fixade
skjuts hem av snälla Atil. Vi åt tacos när vi kom hem, sen gick vi
och la oss. Fick ett samtal av min kusin inatt också. Hoppas allt
löser sig. finns om du vill prata. <3

Nu kommer min försa "dagens out-fit" bild,
men i detta fall blir det ett "gårdagens out-fit" :

image16

- vitt tubtop linne - gina tricot
-vitt skärp - gina tricot
- svart hög kjol - gina tricot
 -stumpbyxor - lindex
-svarta pumps - skopunkten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback