från början till slut-

Igår kom Anna&Jennifer hit. Anna varimage11 överflummig och Jennifer var ovanligt trött.
Vi försökte ivrigt få tag på någon som kunde skjutsa oss till och från malmköping, men nej inte det. Så vi satt hemma och bara flummade.
De gick hem senare på kvällen, och jag satte mig vid datorn. ovanligt huh?

Idag började jag dagen med ett varmt bad. uuuh det är ju så skönt.
Det var faktiskt behövligt. Skrubbade hela kroppen med sån där... ehm....skrubbtuss?
aja iallafall, nu är min hud len och skön, ett tag iallafall....

Anna kommer hit sen. Hon ska sova här. Underbaraste ANNA OLSSON <3


Kommentarer
Postat av: the man ;)

de är klart :D

2008-03-25 @ 18:24:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback