im so happy

Jag sitter hemma och lyssnar jätte peppande musik.
Fan vad bra allt känns. Helt ärligt.
Det är inget jag bara säger för att dölja min deppiga sida.
Jag kankse bara är på extremt bra humör idag? kan vara så.

Jag tror iallafall att Bosnien-resan gjorde saken mycket bättre.
Jag behövde komma bort och få annat att tänka på helt enkelt.

Får se vad som händer ikväll. Men med denna energi jag har så
vet man aldrig. jag är taggaf iallafall! och det känns toppen :D
Tänk om man kunde må såhär bra varje dag!

En smart person som jag känner väldigt väl, sa till mig förut
att jag inte alls ska börja om, utan jag ska börja LEVA där allt slutade.
Börja leva på riktigt. Tycker det var väldigt smart sagt.
Tack Emelie :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback