Onsdag - 12 mars

Gick och la mig 23:40 igår. Är gansa trött nu måste jag säga.
Gårdagen vad ska man säga? Kämpig men ändå ganska
intressant. Bokade kryssningen till Tallin.
Det blir Jag, Camilla, Mamma, Pappa, Fredrik & Linda.
Fan, det kommer bli stört kul. 6 juni åker vi.

Tillbringade eftermiddagen/kvällen med att prata i telefonen
men min turkey-emelie. Vi ska boka idag troligtvis.
Det blir till Alanya istället. Nytt folk, Ny stad ojojoj.
Har alltid ställt in mig på att jag ska till SIDE och inte till
ALANYA! Men så blir det iallafall.
Hotel Royal Palm - All inclusive 2 veckor - 9500:-
Wow, vilket kap va? ;) hehe..

Nu ska jag gå och fixa håret&sminket så jag kan gå till skolan
sen. Packa badkläder också, vi ska simma på idrotten. nicccce.
Ha det bra alla.. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback