sommartid-

Ni glömmer väl inte att ställa om klockan till sommartid
nu efter 00:00? Alltså är klockan 00.32 nu.

Jag kom nyss hem från Anna! Jag ringde pappa så fick
han komma och hämta mig då de andra tjejerna skulle
dra till Malmköping som egentligen stog på schemat idag.
Men eftersom jag inte är samma gamla festprisse längre, så.
Jag vet fan inte vad som hänt med mig alltså.
Enda sen DEN dagen, har jag tappat all lycka och all energi. Jag
vill inte göra något längre. Jag är aldrig på humör.
Den här skiten dödar mig snart. SERIÖST! jag står inte ut.
Nej, tillbaka med samma gamla vanliga fannie med en bättre
peronlighet, låter det bättre? I think so.

Iallafall så gick jag och mötte Jennifer förut, så gjorde vi sällskap
hem till Anna där Anna och en till anna var.
Korkade upp och började spela ölspelet.
Såklart så vart jag president SIST, så jag fick köra med alla utan att
vara rädd att få tillbaka. haha.

Jag är inte alls på bra humör så jag känner att det är time for bed.
Hoppas att erat liv flyter på bättre än mitt. Hejdå. PUSS.

P.S. Fick reda på idag att en person som jag umgicks med förut då
jag och min dåvarande pojkvän var tillsammans och hade gemensamma
vänner, dog igår. Med sin egen vilja är väl  det enda jag kan säga känner jag.  
Det känns jävligt skumt alltså.
Även om jag inte hade kontakt med personen nu.
Men känns helt overkligt. Vi umgicks ju trots allt förut.
D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback