that's all

Kom precis till skolan. Hade sovmorgon till 14:30, men jag
gick hit för att göra samhällskunskapen och Tysklands skiten
som jag sk redovisa i en AULA i bosnien. Det fick jag reda på
igår på bosnien mötet. Jag trodde att jag skulle göra det i ett
klassrum för en enda klass. men nej nej, fan vad enrvös jag är.
Stå där och prata min skruttna Engelska inför hela skolan. shit.

Iallafall, samhällskunskapen gick som smort.
Nu ska jag skirva Tysklands grejen på svenska, så får mia
hjälpa mig att översätta sen till Engelska så det blir rätt.
Ska också göra ett bildspel och visa några bilder därifrån.
Kan bli riktigt intressant. hehe.

Jaja, det var väl allt. hejdå.

ROBIN JENSEN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback