Till Bosnien!

Min skoldag var inte så lång idag. Hade samhällkunskap.
Sen 5 timmarshål, och i valiga fall skulle jag ha haft
Affärsjurudik efter det långa hålet. Men sandra och jag gick
till Stefan och frågade om vi kunde få uppgifter att göra istället.
Dels för att slippa det långa hålet, och för att jag har massor att
göra innan jag åker.

Har varit och grattat Theo idag, eftersom jag inte är hemma i morgon
när han fyller år. Men grattis fasters älskling. Så vi åt chipslåda.
Jag vet, det låter skit konstigt, men FYFAN VAD GOTT DET ÄR! hetl sjukt.

Har precis packat ner de sista kläderna som jag ska ha med mig.
Ska plocka undan allt i mitt rum nu inatt för pappa ska måla om när jag
ändå är borta. Så kommer hem till ett helt nytt rum. Ska bli skönt att slippa
dessa fruktansvärda tapeter. Om jag nu ska kalla det det....

Så, nattens händelser. Jag ska som sagt plocka undan i mitt rum,
packa det allra sista, dvs tandborste smink osv.
Jag ska duscha, göra mig i ordning.
04:15 ska jag vara utanför min granne Igor som ska åka med oss till
Bosnien. Sen ska han och jag åka och hämta Ernad, sen Isabell och
till slut Mia. Sen vidare till Arlanda..

Ring inte min mobil. jag får betala och det är dyrt. Men jag får låna ett
bosniskt simkort av Ernad så kankse skickar ett sms eller så.

Nu ska jag göra klart.. Kankse skriver ett inlägg innan jag drar.. HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback