Vill ju knappast dö mellan flen och mellösa?

Hallå änglar! haha xD


Min lördag har väl varit lite som en berg och dal bana faktiskt.
Den startade sääääääämst, och slutade gott. Men det är smällar man
får ta antar jag. Jag har suttit hemma och tjurat den största delen av dagen.
Plötsligt så ringer kusin alex. "WOW, han ringer aldrig mig" var väl min tanke då.
Eftersom vi inte alls bor långt ifrån varandra, så bestämmde vi oss för att gå ut och gå.
Så vi vandrade runt brogetorp. Sen började det regna, så vi tog hans bil och åkte runt lite.
Åkte mot malmköping, slutade i mellösa. Sen hem. FYFAN vad rädd jag var. haha.
Första gången som jag åkte med honom sen han fick körkort. Vill ju knappast dö
i ett dike mellan flen och mellösa,
jag menar.. HALLLÅÅÅÅÅÅ???
Sen efter våran rund tur så åkte vi hem till brogetorp igen. Jag hem till mig, och han till sig.

Nu på kvällskvisten så har jag käkat varma mackor med mamma och pappa, sammtidigt
som vi kollade på melodifestivalen. USCH OCH FY FÖR LINDA BENGTSING eller hur hon
nu stavar sitt efternamn. Tyckte inte alls om henne. Och vad hade hon gjort med sitt
hår liksom? Försökte hon likna rihanna? och låten? förstår inte hur hon kunde komma
till finalen.. men helt ärligt så var chalotte perellis låt okej, eller?
Och vad smaaal hon har blivit.. Riktigt fräscht. TUMMEN UPP!

Nu hade jag tänkt att jag skulle lägga mig och kolla på tv, och kommer förmodligen
att somna då. Är ingen hejjare på att hålla mig vaken. Speciellt inte ikvälll
eftersom jag sovit lika dåligt som ..... ehm ...... en som har svårt att sova kanske?

Puss på er.

Robin Jensen, jag älskar dig meeeeeeeeeeeeest<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback