ännu en fullspäckad dag-

hej hej bloggen.

Idag så har jag varit ute hela dagen nästan.
Började med att jag mötte Ernad på stan för att
lämna hans hörlurar som jag haft sen vi kom hem från
Bosnien 20 mars. haha.

Mötte ida, sen gick vi till sveaparken like always och där
träffade vi Bella och Anna. Mohammed kom också efter
en liten stund.

Vi drick upp till venezia där jag anna o bella delade på en Pizza.
gott gott. Efter det följde vi med Bobby Marc och George till Orrö
där vi satt och chillade lite bara. Sa hejdå till Bobby och George,
och vi resten gick till sveaparken o spelade kubb.
Patrica hade kommit då också ja.
Vi mötte olivia och nico på vägen så dom följde också med.

Efter det så drog jag hem för min älsta bror jocke skulle komma och
gratta mig. fick en folköl och 200:-. tack tack.

När dom hade dragit drog jag tillbaka till Sveaparken. Ida kom, och vi
drog och mötte min andra bror fredrik med familj, sen till söderskolan
där Bobby Marc George och shirwa var. Satt o kollade när dom spelade
basket m.m. Efter det drog jag hem..

Det har varit en fullspäckad dag. Så nu ska jag gå och lägga mig.
Puss på er.

/ -mrs. fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback