dålig uppdatering-

hej bloggen!

ursäkta att jag inte har uppdaterat på länge, men jag
har haft fullt upp på senaste tiden.
Jag tänkte berätta lite kort om hur det har varit medan
jag inte har upptaderat.

Göteborg var helt underbart kul. Jag har ladrig åkt så mycket
i hela mitt liv tror jag. Kanonen och Balder, i love it.

Nu i helgen är/har jag varit ensam hemma då mamma och pappa
är i Strängnäs med husvagnen, och med pappas jobbarkompis.
så, igår kom Anna Linnea och Erika hit och åt tacos, sen drog vi ut.
Anna och Erika sov här. Erika drog hem tidigt. Anna och jag har lagat
världens godaste mat. Det var länge sen jag åt nåt så gott.
Pommes med Kycklingwook och beanässås. MUUUUMS.
Sen har vi kollat på tv o ätit glass typ.

Efter ett tag kom Patricia hit, sen kom yannike och june.
Anna gick och träffade olivia efter ett tag, och jag ska snart gå och möta henne.
Patricia gick för ett tag sen, vi har kollat på tomten är far till alla barnen.
Klockan är 02:05. När Anna har kommit hit så ska jag lägga mig igen.
Jag somnade på soffan, men vaknade av ett sms från Anna. hahaha.

Inom en snar framtid ska jag ta hålmi tungan också. mys mys, nu har jag
bestämmt mig. jag tycker det är så sjukt snyggt och jag SKA göra det.

Nu ska jag göra mig redo för att möta annapanna :)<3
puss på er..

/mrs. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback