förbjuden eldning i sveaparken-

Jag kom hem för en stund sen.
Jag Anna Bella Mohammes Olivia och Nico var i sveaparken
och gjorde en brasa av bänkplankor. Ganska mysigt och vi frös
som inihelvete. Jag var lite skeptisk till det först men när jag kände
 hur varmt det blev så kunde man ju inte sluta.

Jag är JÄKLIGT AVUNDSJUKAmanda som åker till Turkiet
på lördag. FAN, jag vill också åka NU. Men när jag ska dit i sommar så
är det ju typ dubbelt så varmt och dubbelt så mycket folk, så på så sätt så
borde jag ju inte vara avundsjuk.. Men isåfall måste tiden gå snabbare.
DUMMA DIG.

Nu ska jag gå och sova tror jag. Ska bli så himla skönt.
Smörja tatueringen måste jag göra också ja.
puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback