fotboll med killarna + bella-

hej bloggen!

Som jag skrev i förra inlägget så sov jag hos min bror inatt.
Jag somnade vid 22:45, och vid 23:00 kommer Linda hem.
Då vaknade jag, men somnade lika snabbt när´hon hade gått
och lagt sig. 01:30 kommer Fredrik hem så jag satt och prata
med honom en stund då han berättat vad som hänt under kvällen
LÄÄÄSKIGT! Vid 04:30 kom Theo springandes och in i Fredrik
och Lindas rum. Fredrik väcker mig 05:40 då han ska åka till
jobbet, och då går jag upp och duschar.
Sen gjorde jag sällskap med Jennifer till skolan eftersom hon
bor typ vid dom.

Vi har idrott vid 10:00, så ska väl pallra mig ner nu snart.
Jag och Bella ska spela fotboll med killarna eftersom de
flesta tjejer ska vara med på orienteringen.
Och killarnas lärare är vakt på nationella provet, så.
Det lrä väl bara blir jag och bella eftersom de andra har
nationella.

jaja, orka babbla. hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback