inköp-

hej bloggen!

Igår var jag och Camilla i Eskilstuna, mys mys.
Jag köpte följande :

1 klänning till student + skolabslutningen
1 par bambo(?)  örhängen (liten storlek)
1 blå lite längre tshirt
1 conceler från make up store
1 rosa bh (lika dan som mina andra)
1 macara
1 nagellack
1 ansiktsvatten
1 dusch tvål drån LDB. ÄÄÄÄLSKAR DEN!
2 ansiktsmasker

Ja, jag tror nog att det var allt. Men Ida kankse ska köpa min bh
då jag höll i två, och råkade ta fel. Så den var för liten. Och jag
provar den ju inte eftersom jag har 3 i samma modell redan, men
i andra färger... Så jag vet hur den sitter,men hoppas att Ida kan
ha den.

Idag efter skolan ska jag dra hem och sola, och skriva på
bosnien projektet som vi ska redovisa för 1orna på
yrkesprogrammena i morgon, om det blir av.

/ mrs. fannie

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag vill läsa fler och bra bloggar. Finns massor, men bara vissa som man fassnar för. Dem som har det där lilla extra!

Kan du hjälpa mig med att skriva din/dina favorit/läsvärda bloggars bloggadresser till mig?!

Kankse är det din blogg?

2008-05-28 @ 07:37:23
URL: http://Angelicahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback