klippning-

hej bloggen!

Jag har duschat och så nu på morgonen.
Sitter i sängen och bloggar för ovanlighetens skull.
Mycket skönare, det kan jag faktiskt erkänna.

Min brors syster kommer hit sen och klipper oss.
Ja det låter konstigt men så är det.
Det är alltså min pappas son, som har en syster
på sin mammas sida. Alltså min brors syster.
Hon har gått frisörskola i stockholm och klipper billigt
nu när hon inte har någon stol nån stans.
Det är verkligen på tiden att jag klipper mig.

Efter det så kankse Ida (brors tjej syster) kommer hit.
Hon blev sugen på att tatuera sig nu när jag har gjort det,
och jag har lovat att rita hennes tattoo. Precis som jag gjort till
henne syster.

Nu ska jag gå och smörja in kroppen och tävtta bort sminket
som jag inte orkade tvätta bort igårt kväll. (bara mascara).

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback