kubb+öl i sveaparken-

HEJJ BLOGGEN!

Vänta ska bara lägga in bilderna från idag och ikväll.....

sådär... okej min dag..

Jag duschade och gjode mig i ordning, sen drog jag till
sveaparken (vårat nya hängställe) o mötte Patricia.
Dit kom också jennifer. Jag o parran köpte glass, sen satt
vi och myste i solen alla tre tillsammans med parrans hund annie.

Parran skulle hem o äta, så jag o jennifer satt kvar en stund sen gick
vi till snabbt  o gott för o äta. gott gott.
Efter det så gick vi tillbaka till sveaparken. Patricia och Anna kom med
våra 6pack 3,5or som skulle drickas under kvällen när vi skulle spela kubb.
haha orka tro att det är sommar?
iallafall, så kom Mohammes och bella, Anna och Elena också dit.
Har jag glömt någon? Jo (ibbe?) från norrköping, Silvia och Gustaf
tittade förbi en liten stund också.

Efter kubbspelande och drickandes med massa poliser som åkte runt
för att hålla koll på oss men inte kom fram, så tunnade det ut med folk
efter ett tag. till slut var det bara jag parran bella och mohammed kvar.
Anna kom tillbaka i slutet. Men vi låg runt i en ring runt våra värmeljus på
filten med filtar runt om oss. jätte mysigt. lägger in några bilder.
Tack för en mysig kväll <3

   
   

okej, där har vi några bilder, men från den tidiga delen av kvällen.
Nu ska jag gå och sova. God natt. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback