min dag-

hej hej bloggen.

jag vaknde som sagt för att min farbror + familj skulle komma.
Det gjorde dom, och fick 200:- utav dom. tack tack.

Efter det så drog jag ut och träffade Anna Anna Olivia och hennes
pojkvän niko (nicko?). Vet inte riktigt hur det stavas men.
VI gick och käkade kebab och efter det vidare till sveaparekn där
det satt några alkoholpåverkade personer ;) haha.
Drog hem för min bror skulle komma och gratta mig.

Hemma var också Fredrik, Linda och Theo.
Vi satt och pratade och hade det trevligt.
Av bror tomas fick jag 4 vinglas med blå rand runt, och
en vinkaraff i samma serie. skit fint.

Helt plötsligt plingar det på dörren. Där står syster Linda och RIckard.
Jag visste inte att de skulle komma så det blev en överraskning.
Av dem fick jag jordgubbsvin (mosserande). Jätte gott.
Så det blir väl drickan innan krogen OM det blir utgång i helgen.

Nu sitter jag hemma och gör ingenting alls. Bada? nej jag orkar inte.
Ring mig om något kul händer. Mina mobiler är på.
puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback