min dag-

hej hej bloggen!

Bella sov som sagt här inatt.
VI drog till skolan och hade våran enda lektion, Svenska.
Efter det mötte jag Anna. Jag Hilda Anna och Anna följde
henne till Vårdcentralen. Hilda körde.
Fick träffa annas nya hund också, annakin tror jag det stavas.
SÖTASTE jag lovar, och den hårade ner mina braller när den
låg i mitt knä under bilresan. owh min nya favorit <3

Vid 13:00 gick jag anna och hilda in o kolla på musikalen igen.
Men min bror skickade sms och då skulle jag få skjuts hem så jag
gick ut och mötte honom. Gjorde en macka och somnade i soffan.

Jag har nyss ätit. Jag ska fråga om jag och pappa kan åka ut och
övningsköra lite sen. jag måste komma igång igen nu.

Ha det bra. puss på er.

image86

/ mrs. fannie

Kommentarer
Postat av: karro

gärna :D
hoppas du haft en bra dag!
kram

2008-05-15 @ 19:20:28
URL: http://thegirlbehind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback