planer för tiden efter studenten-

Hej Bloggen!

Patricia och hennes söta mamma kom och
hämtade mig förut. Jag och Patricia köpte glass och
satte oss i sveaparken o gosdade med en glass i handen.

Vi planerade även våran sommar, och även våran tid efter
studenten. Både jag och Patricia avskyr när folk bangar.
Så detta kommer att bli av. Vi ska dra till thailand på obestämmd
tid. Vi ska jobba ihop lite stålar där, sen dra vidare till något annat
land. Vi ska vara borta sjuuuukt länge osv. Vilka planer vi har.
mys mys. Vi ska endast ha med oss ett linne, ett par shorts och en
klännings, samt underkläder & ett par skor.
Resten ska vi köpa där nere. ÅH vad jag längtar. Ska ligga i med
pengarsparandet nu.

puss på er..

/mrs. fannie

Kommentarer
Postat av: haha

dröm vidare fanny

2008-05-25 @ 17:55:18
Postat av: Malin

Hej , jätte fin blogg du har :) Gillar sommarplanen också ;)

2008-05-25 @ 22:32:53
URL: http://malincarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback