sjätte maj

tjenare bloggen!

min dag, ja denb örjade men en otroligt skön sovmorgon
till 10:10, sen hade jag prov i praktisk marknadsföring B.
Jag vet inte om det gick så bra men ett G ska jag väl iaf
kunna uppnå. Jag hade ju inte pluggat någe värst på det där.

Efter skolan följde jag med Bella Sebban och Elin upp på stan
där dom skulle fika. Då mötte jag bror och Linda. Det slutade med
att jag och Linda köpte varsin sallad som man får välja innehåll
själv i plockdisken på ica, och drog hem till dom o käka den
medans Fredrik drog och jobbade.
Sen åkte jag med Linda på hennes cykel till GB, och jag pallrade
mig till skolan för att hämta min cyckel, men blev kvar en stund.
Efter det så mötte jag och Ida min bror, så vi följde med han och
Theo när dom skulle äta på snabbt&gott.

Sen cycklade jag bror och Theo hem till oss där jag åt spagetti
och köttfärsås, äääälskar det.

Och just det, jag kan inte upptadera så mkt jag vill eftersom mitt
internet till mitt modem krånglar. Så nu har jag kopplat in mig
på pappas modem. fungerar gallant. Måste övertala han att skaffa
ett trådlöst bredband. Fan det här funkar ju inte. blir så sur.

Ja, han en fortsatt trevlig dag hörrni

/mrs. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback