sommarplaner?

hej bloggen!

Bella är uppe och duschar, så jag passar på att blogga sålänge.
Jag har nyss duschat, ska väl göra mig i ordning snart.
Idag är det torsdag, i morgon är det fredag. mycket nice.

Jag läste Camillas blogg igår kväll, på hennes planering.
Och det händer verkligen mycket nu.

22/5 - Göteborg HP och BF
30/5 - Bella 18 år
31/5 - Studenten i Flen
6/6 - Tallin kryssning med familj + Camilla
7/6 - Tallin
8/6 - Tallin ( kommer hem)
9/6 - chillar dag & bakis dag i skolan.
10/6 - Skolavslutning!
11/6 - Jennífer 18 år

Mycket som ligger tätt. pengarna kommer gå åt riktigt bra där, attans också.

puss på er

/ mrs. fannie

Kommentarer
Postat av: karro

godmorgon!
hoppas du får en bra dag :D
kram

2008-05-15 @ 07:20:34
URL: http://thegirlbehind.blogg.se
Postat av: Patricia

Godmorgon, godmorgon :)
Håller med om att det är mycket nice att det är fredag imorgon. Snart helg! Shit vad skönt det ska bli :D

Kram.

2008-05-15 @ 07:25:19
URL: http://PATRICIIAA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback