stockholm. + studenten-

hej bloggen!

I förrigår (torsdag) åkte jag som sagt till Stockholm och
mötte Anna. Jag fick sällskap med Anna Pärsdotter och
hennes pojkvän Nazif på tåget, vi gick runt med dem lite
på stan, sen drog jag och Anna för att äta. Då upptäcker
jag att min uppätna yougurt som jag satt lock på hade
tappat locket och kladdat ner min tröja, så vi fick köpa en tröja
till mig, sen tog vi tunnelbanan till Kista.

Där pratade vi med katarina lite osv.  Sen gick vi på trädgårds-
fest på Obidis fritids där man kollade när de sjöng och efteråt
fikade man. Detb lev så att vi sov över där pga olika problem
som uppstod.

Anna och jag sov i Obidis säng, (90 cm bred) och vi vaknade vid
8 ungefär. gjorde oss i ordning och gick upp till centrum på förmiddagen.
Anna och jag gick och hämtade Obidi på fritids.
Sen åt vi lite, och drog iväg till tunnelbanan för att hinna med pendeln.

När vi kom fram till Gnesta tog vi bussen till Björnlunda, där vi hoppade
av för att gå hem och överraska Bella som fyllde 18 år igår. GRATTIS BABE <3
Anna och jag hade sagt att vi inte skulle komma, för vi inte skulle hinna hem.
På vägen dit plockade vi en bukett blommor och när vi kom fram så
smög vi bakom huset och hoppade upp bakom räcket.

Men redanv id halv 9 tog vi bussen hem, för varken jag eller anna
kunde sova över. Men vi kom iallafall dit en stund.

Idag tar flens 3or studenten, så jags ka dra dit och kolla.
Kvällens händelser tar jag inte nu eftersom det är hemligt än så länge.
Men mycket dricka blir det, och ikväll ska jag gratta Bella på riktigt :) <3

puss på er

/ mrs. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback