The Eye-

god kväll bloggen!

Klockan är 02:05 och jag kom hem för en liten stund sen.
Först drog jag till snabbt och gott för att äta med Ida.
Jag tog en kycklingsallad och det vat så GRYMT gott.

Efter det så drog jag hem till Anna där vi kollade på senaste oth avsnittet.
Vi satt och sjöng osv, sen drog vi till stationen och mötte Bella som kom
med bussen från Björnlunda, sen kom olivia och nico, samt mohammed.

Vi satt där och pratade en stund, sen gick vi till stjärnvideo o köpte godis.
Vi bestämmde oss för att dra o röka vattenpipa så mohammed hade varit
och hämtat sin pipa lite innan. Vi drog till ekborgen o satte oss där.
Anna och jag fick cykla hem till mig för att hämta folie och stearinljus
för att ha lite mysigt på bordet samt lite ljus så vi såg varandra.
Gjorde också upp en brasa i en grill som fanns där.

När vi hade rökt klart osv så gick vi hem till Olivia o kollad epå the eye på
en stor film duk med projektor och bioljud. behöver jag säga mer?
Jag bajsade nästan på mig.

När filmen var slut så gick vi hem. På hemvägen berättade vi konstiga drömmar
och spöklika saker som vi har varit med om. Nu ska jag sova. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback