tornado-

godkväll bloggen!

jag sitter i vardagsrummet fortfarande, uppkopplad
på min pappas modem. Jag har pratat med min saknade
Camilla också. I morgon kommer hon tillbaka till skolan.
Och vet ni? idag är det 1 månad exakt kvar tills hon och jag
åker på kryssning till Tallin. Det kommer bli så jäkla kul.

Nu funderar jag på att gå och lägga mig. Pappa och jag
sitter och kollar på något program på Discovery channel.
Det handlar om Tornados, och det är några som har en 6 ton
tung bil av tjockt stål. De ska åka in i tornadon och ta en bild innifrån.
Vi får väl se om jag orkar hålla mig vaken. Det är ganska långtråkigt.

Men iallafall, ni får sova så gott. Så hörs vi i morgon. puss

/mrs. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback