ute-

hej hej bloggen!

jaa, då sitter man väl här igen då.
Jag hade sällskap med Anna Linnea och Malin
till skolan. Där hade jag 1 lektion, sen chillade jag där
bara. Efter det drog jag med Linnea och mötte Erica.
Vi drog till trädgårn o mötte fille och marc.
fille drog hem, erica drog hem. Där var jag linnea och marc.
Vi satt och chillade i solen, och sen skulle linnea dra.
så jag och marc satt i gräset och lyssnade på musik
o snackade lite.. Sen skulle jag hem o käka.

Har precis ätit, vi grillade och min bror gjorde sin
supergoda tzatsiki. FYFAAN VAD GOTT..

Jag ska snart dra ut igen. Sen efter att Linnea och Clara har
kollat klart på RENT så ska vi väl kankse hitta på nåt.
Dom skulle iaf höra av sig.

puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback