yxtaholms slott-

hej bloggen!

Jag cyklade ut till Patricia i värmen förut.
fyyy det var en lååång väg att cyckla.
Men vi tog oss ut till Yxtaholms slott och lämnade
vår CV och fick jobb direkt.
Patricia ska vara där redan i morgon. De behövde bara en, men
hon skulle höra av sig till mig. Det gällde fruckost-serveringar och kväll.
Nu när det behövs och förhoppninsgvis under sommaren.

Då var det klappat och klart. Hoppas att jag får jobb på Lager 157 som jag sökte
förra veckan. PENGAR PENGAR PENGAR!

min sommar är full proppad, och jag gillar´t.

Ska möta patricia snart efter att hon övningskört. Vi ska ta en glass och njuta
av värmen. mys mys. puss på er..

/mrs. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback