Destination Norrköping-

hej bloggen!

Idag, nu efter skolan så ska jag ta tåget till Norrköping. Jag ska träffa min otroligt saknade Linn aka nicelone, som jag inte har träffat på otroligt länge, vi har träffats en kortis på 2 år. Vi ska käka kycklingkebab som vi brukade göra när vi var i Norrköping, och prata gamla minnen antar jag också att det blir. Efter det så så ska jag gå hem till eyoel och umgås lite. spela guitarr hero/fifa samt hämta min tröja som jag glömde på en fest för ett tag sen....

Igår var vi ute på partaj, på lotus i eskilstuna. Silvia fyllde nämligen 18 år och självklart skulle det firas. Det var grymt kul och jag hoppas att vi gör om det, väääldigt snart. Det var stört kul, så TACK till alla som var med och gjorde Silvias kväll minnesvärd, och även min.

/miss. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback