Fredag är bra-

hej bloggen!

Jag har nyss gjort mig i ordning, bara håret kvar som ska plattas. Idag är det Fredag och Dejan ska sova här, mysigt. Det var ett bra tag sen nu pga hans dumma APU, haha. Jag har just skickat iväg ett svar till min bosnie, alma som ska komma hit på Måndag. Jag tror att det blir lättare denna gång eftersom vi har mejlat och dessutom träffats.DOck har vi inte pratat, men sett varandra. Jag har också varit där, och jag tror det finns mer att prata om. Med Jasna så fanns ingenting i början, men ju mer vi lärde känna varandra så vart det ju lätare naturligtvis. Jasna är då min förra bosnie som bodde här under en vecka. Men det ska bli kul, faktiskt. Så under nästa vecka kankse jag inte kommer bligga så mycket, men det gör jag ju inte nu heller så. hehe.

Ja, jag ska väl gå upp och platta håret nu då, sen ge mig iväg. Vi hörs.

/miss. fannie

Kommentarer
Postat av: Isabell

Det kommer säkert att bli askul, jag måste också få träffa henne sen när hon är här! :) hih

2008-11-07 @ 10:24:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback